CHeaty na Hry
CHEATY NA ZOO TYCOON
Jména:
Pokud pojmenujete jednoho z návštěvníků:
Charlie Peterson = máte všechnu zeleň
Adam Levesque = máte všechny programy péče o živočichy
Steve Serafino = máte všechna ohrožená zvířata
Andrew Binder = máte všechny stáje
Lou Catanzaro = máte všechny hračky pro zvěř
Bill Gates = zvýší se vám dary zoo
Peníze:
Stiskněte (Shift) + (4) a dostanete 10 000. Ale ničí se tím ploty výběhů, proto je lepší používat tento cheat hned na začátku, kdy ještě nemáte žádné výběhy.
Nová zvířata:
Přejmenujte nějaký výběh:
Cretaceous Corral = dostanete Triceratopse
Xanadu = dostanete jednorožce
Žluté cihly:
Umístěte lva, tygra a medvěda do jednoho výběhu.
Dary:
Přejmenujte výběh na "Microsoft" a budete dostávat dvojitý obnos darů ve výbězích.
Ocenění:
Dejte do jednoho výběhu 10 druhů zvířat a získáte ocenění za pestrost výběhů.
CHEATY NA THE SIMS
Znáte hru The Sims 2? Doufám, že ano, jinak vás tato stránka si nebude skoro zajímat. The Sims 2 je úplně super, úžasná hra a ti co ji znají ví, o čem mluvím. Mám tady pár fajn zlepšováků a návodů, a taky nějaké fotečky z hry. Doufám, že se milovníci The Sims 2 budou mít na této stránce příjemně, pobaví se a vyzkouší alespoň některé níže uvedené návody.
CHEATY
THE SIMS 2
Kaching
Přidá 1 000 simolenů
Motherlode
Přidá 50 000 somlenů
MoveObjects (on/off)
Může pohybovat s objekty, u kterých to jinak není možné
Aging (on/off)
Zapne/vypne stárnutí Simů
StretchSkeleton (číslo)
Velikost Sima (2.0 dvojitá velikost,0.5 poloviční velikost)
intProp maxNumOfVisitingSims (číslo)
Počet Simů které si můžete pozvat na oslavu
(Použíjte v náhledu na sousedství)
boolProp snapObjectsToGrid (true/false)
Objekty je možné umístit mimo ukotvenou síť
boolProp constrainFloorElevation (true/false)
Zvedne/sníží zem i s pbjekty nebo stavbou
boolProp simShadowa (true/false)
Zapne/vypne stíny simů
intProp censorGridSize (0-8)
0-úplné udstranění cenzurních čtverečků
8-Normální cenzura ( !!! POZOR V NIGHT LIFE NEFUNKČNÍ !!!)
boolProp DisplayPatch (true/false)
True-uvidíte cezru kam jde váš Sim
faceBlendLimits (on/off)
Při vytváření potomka v CAS neplatí dědičnost
boolProp constrainFloorElevation (tru/false
Můžete manipulovat i s obsazeným či zastavěným terénem
Autopatch (on/off)
THE SIMS 2: PETS
boolprop ControlPets (on/off) Umožní vám přímo ovládat své mazlíčky, ale nemůžete rušit akce z fronty
boolprop PetActionCancel (true/false) Umožní rušení akcí ve frontě vašich mazlíčků
boolprop DisablePuppyKittenAging (true/false) Zapne/vypne stárnutí štěňat a koťat
boolprop ShowCatalogePFlags (true/false) V rozšířeném náhledu na pložky v nákupním/stavebním módu se bude zobrazovat štítek datadisku, se kterým se do hry dostaly
boolprop PetsFreeWill (true/false) Mazlíčci nebudou utíkat od majitele
DeleteAllAwings Odstraní z pozemku markýzy
DeleteAllFences Odstraní z pozemku ploty
DeleteAllHalfWalls Odstraní z pozemku poloviční zdi
DeleteAllObjects (Doors/Windows/Stairs) Odstraní z pozemku dveře, okna nebo schody
DeleteAllWalls Odstraní z pozemku stěny
IndividualRoofSlopeAngle (15/75)
Umožní úpravy sklonu jednotlivých střech na pozemku.
THE SIMS 2: VE SEVĚTĚ PODNIKÁNÍ
AddineighbortoFamilychetat (on/off) Umožňuje inetrakci, pomoci které můžete do rodiny příjmout neovladatelné Simy.
Forcetwins (Pro vybranou těhotnou Simku)SImka porodí dvojčata
Plumbbobtoggle (on/off) Vypne/ zobrazí Diamantu nad hlavou Sima
Sethour (0-23) Změní čas ve hře
Ctrl + Alt (Nezadává se do cheatovacího řádku) Umožní umístit na jednu část zdi více závěsných objektů
THE SIMS 2: NOČNÍ ŽIVOT
boolprop allObjectLightsOn (true/false) Světla zůstanou stále rozsvícená, i když nejsou používaná.
familyfunds JMÉNO XXXX Přidělí rodině na úrovně sousedství peněžní částku
showHeadlines (on/off) (Pro všechny Simíky na pozemku) Zapne/vypne zobrazení všech myšlenkových bublin a záhlaví typu ++/--
unlockCareerRewards (Pro vybrané simíky)Aktuálně vybraný Simík získá přístup ke všem speciálním předmětům za odměnu v kariéře.
maxMotives (Pro všechny Simíky)Maximalizuje ukazatele motivace všech Simů, kteří se nacházejí na pozemku.
motiveDecay (on/off) (Pro všechny Simíky na pozemku)Spustí nebo zastaví pokles motivace
aspirationPoints hodnota (Pro vybraného Simíka)Nastavá aktuálně vybranému Simíkovi zvolenou úroveň aspirace
lockAspiration /on/off) (Pro všechny simíky na pozemku)Zastaví pokles a nárůst aspirace.
aspirationLevel (0-5) (pro vybraného Simíka)Udělí vybranému Simovy velký počet aspiračních bodů
roofslopeangle (15-75) Úprava sklonu všech střech na pozemku.
agesimscheat on Aktivuje zabránění stárnutí při klepnutí na jiné Simíky se stisknutou klávesou Shift.
setLotLightigFile (název souboru) Umožňuje hráči vytvořit nový soubor osvětlení s vlastními hodnotami osvětlení pozemku. Používá se vytvoření zvláštního osvětlení pozemku.
THE SIMS 2: UNIVERSITY
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation (true/false) Otočí objekty o 45 stupňů (pro otočení použijte šipky <a>)
setHihhestAllowedLevel (číslo) Můžete postavi více pater
boolProp dormSpecific ToolsDisabled (true/false) Zapne stavební a nákupní mód na koleji
changelLotZoning (residential/ community/greek/dorm/ secretsociety) Změní typ na požadovaný druh pozemku
residential-rezidenční
community- obecní
greek- řecký dům
dorm- kolej
secretsociety- tajný spolek
...A NĚCO NAVÍC...
FILMAŘSKÉ CHATY
Slowmotion (0-8) 0= normální rychlost,8= 8x pomalejší než normální rychlost
Boolprop enablepostprocessing (true/false) Musí být nastavena hodnota true, aby fungovali níže uvedené filmařské efekty.K pokročilým trikům musí grafická karta podporovat pixel shadery.Doporučujeme také k natáčení filmů vypnout herní interakce-klávesa F10
Bloom (R)(G)(B)(X) Efekt při kterém se vše jasné rozmaže dohromady (sitcom flashback)Musíte nejdřív zadat cheat boolprop enablepostprocessing true, aby byl přístuoný tento pokročilý efekt. RBG,složkové vyjádření barvy(hodnoty od 0 do 255)Zadávejte odděleně mezerou. Číslo x značí míru rozostření
Filmgrain (0-1) Zrnitý efekt.Akceptijte hodnoty od 0,1 do 1, ty určují intenzitu zrnění. Jsou možné i vyšší hodnoty, ovšem prakticky nevyužitelné.
Letterbox (0.0-0.4) Výsledkem je širokoúhlá scéna.Širokoúhlost určují zadané hodnoty v rozmezí0.0 až 0.4
Virgnette (X)(Y)(X) Efekt při němž je ohnisko čisté ale všechno kolem je rozostřené.Souřednice zadáváme v pixelech,hodnota X je číslo od 0.0 do 1.0-určuje velikost rozmazání.
POZEMKOVÉ CHEATY
boolprop lotWater (true/false) False= odstraní vodu na pozemcích
boolprop lotTerrainPaints (true/false) False= odstraní zemskou texturu na pouemcích
boolprop showFoorGrid (true/false) Vypnutí čtvercové sítě v nakupovacím módu
boolprop objectsShadows (true/false) False= odstraní stíny u venkovních objektů
boolprop guob (true/false) False= odstraní stíny u vnitřních objektů
boolprop renderSelectedSimLevel (true/false) True= stěny nebudou vykousnuté pro vybraného sima
boolprop locktiles (true/false) False= m§žete umístit podlahu i na silnici
boolprop reflectionWithExtraViewer (true/false) Zapne/vypne zrcadlení
boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel (true/false) True= objekty se zobrazí pouze v úrovni kde je daný Sim a pokud je toto poschodí vybráno
boolprop renderSelectedSimLevel (true/false) True= vidíte jen patro kde je vybraný Sim
CHEATY PRO SOUSEDSTVÍ
deleteAllCharacters Vymaže všechny postavy v sousedství
TerrainType (desert/temperate) Přepíná mezi pouští a normálním terénem
boolprop displayNeighborhoodProps (true/false) False= nezobrazí se doplňky v sousedství(kameny, věže)
boolprop displayNeighborhoodRoads (true/false) False= nezobrazí silnice
boolprop displayNeighborhoodFlora (true/false) False= nezobrazí flóru(stromy,květiny)
boolprop displayNeighborhoodWater (true/false) False= nezobrazí vodu
boolprop displayLotImposters (true/false) False= nezobrazí stavby na pozemcích
boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel (true/false) False= nezobrazí mosty
boolprop carsCompact (true/false) True= auta na silnicích jsou detajlnější
boolprop ShowLotPackageFilename (true/false) Zapne/vypne zobrazování názvů pozemků
boolprop nhoodWaterRelection (true/false) Zapne/vypne zrcadlení vody v sousedství
boolProp carsOnRight (true/false) Auta jezdí vpravo nebo vlevo
terraintype (desert/concrete) Typ terénu
boolprop lotTerrainLighting (true/false) False= pozemky nebudou podsvícené, když na ně najedete myší
nhdregiontype desert (desert/concrete) Typ terénu na konkrétním místě
Můžete manipulovat i s obsazeným či zastavěným terénem
THE SIMS 2: ŠŤASTNOU CESTU
changeLotZoning hotel změna obyčejného pozemku na hotelový pozemek
changeLotZoningvacationlot změna obyčejného pozemku na tajný pozemek